Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål, der omhandler Kingbo.dk. Disse spørgsmål er opdelt efter disse emner:

  • Bestilling og betaling
  • Fragt og levering
  • Fejlkøb, returnering og reklamationer

Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål her på siden, så bør du kontakte vores kundeservice på mail info@kingbo.dk

Bestilling og betaling

  • Er priserne på hjemmesiden med eller uden moms?
    – Alle vores priser hos Kingbo.dk er inkl. moms.
  • Hvornår bliver det betalte beløb trukket fra min konto?
    – Det betalte beløb bliver først trukket, når vi har bekræftet, at din vare er blevet afsendt fra vores lager.
  • Kan jeg kontakte jer?
    – Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ikke finder svar på denne side. Du finder vores kontaktoplysninger herunder:E-mail: info@kingbo.dk

Telefon: 61 30 31 28

  • Hvor længe har jeres kundeservice åbent?
    – Vores telefontid er mandag til torsdag mellem 09:00 og 16:00, fredag mellem 08:00 og 09:00 samt fra 12:00 til 15:00. Du kan dog altid skrive en E-mail til os.
  • Er det muligt at finansiere sit køb hos Kingbo.dk?
    – Igennem vores sammenarbejde med Via Bill kan vi tilbyde finansiering af dit køb. Dette kan du læse mere om her.
  • Er Kingbo.dk E-mærket?
    – Ja, her hos Kingbo.dk har vi E-mærket. Dette kan du læse meget mere om her.

Fragt og levering

  • Hvad er prisen for levering, når jeg handler hos jer?
    – Leverings prisen afhænger af det beløbet og typen af køb. Leveringsomkostningerne vil altid være synlige i din kurv.
  • Hvornår ankommer min ordre?
    – Langt de fleste af vores ordre bliver modtaget inden for 1-3 dage. Hvis der er forventet en længere leveringstid på et specifikt produkt, så vil dette være noteret på produktet. Hvis der opstår en restordre, så kan leveringstiden blive yderligere forlænget, og i et sådant tilfælde vil du blive kontaktet.
  • Er det muligt at afhente sin ordre på jeres adresse?
    – Ja. Det er faktisk muligt at afhente ordren og spare penge på forsendelsen. Dette er fuldkommen gratis, da vi ikke har en fysisk butik skal vi dog først have en aftale om hvornår og hvad der skal afhentes.

Fejlkøb, returnering og reklamationer

  • Hvad gør man, hvis man har bestilt den forkerte vare?
    – Så snart du opdager dette, bør du kontakte vores kundeservice gerne på mail info@kingbo.dk Herefter løser vi det sammen.
  • Min ordre er blevet leveret til min adresse, men jeg ønsker at anvende min fortrydelsesret. Hvordan bærer jeg mig ad med dette?
    – Du kan altid anvende din fortrydelsesret inden for de første 14 dage efter købet. Du bør returnere varen på sammen måde, som du har modtaget den. Hvis du har yderligere spørgsmål til denne proces, så er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på mail info@kingbo.dk
  • Jeg har modtaget det forkerte produkt, hvad gør jeg?
    – Hvis det imod alt forventning er sket, at vi ved en fejl har leveret det forkerte produkt, så bør du kontakte vores kundeservice. Herefter vil fejlen naturligvis blive rettet.
  • Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet min faktura?
    – Din faktura kan altid blive sendt igen, hvis du kontakte kundeservice på mail eller telefon.
  • Mit produkt er gået i stykker, hvad gør jeg?
    – Kontakt os på mail eller telefon, så løser vi problemet sammen.
  • Hvor lang garanti, får jeg ved køb hos jer?
    – Når du handler her hos os, så har du altid to års reklamationsret. Så hvis du skal have byttet en vare, repareret et produkt, have pengene tilbage eller andet, så skal du blot kontakte os.
    Hvis reklamationen er berettiget, og hvis skaden ikke er forført som følge af forkert brug eller anden unødvendig skade på produktet, så vil du naturligvis blive kompenseret.

Et godt råd er altid at kigge disse spørgsmål igennem, inden du kontakter vores kundeservice, da dette er med til at skabe mindre kø og en bedre kundeoplevelse for alle.

Hvis du ikke finder svar her, så skal du naturligvis ikke tøve med at kontakte os. Vi sidder klar til at hjælpe, og hvis vi har lukket, så stræber vi efter at besvare din henvendelse pr. mail hurtigst muligt.