Handelsbetingelser
Betaler du med kort, trækker vi først betalingen ved afsendelse.
Generelle oplysninger om virksomheden Virksomhedens juridiske navn: Kingbo Selskabsform: Enkelmands selskab CVR-nummer: 34 51 77 97 Etablerings år: 2012
Adresse:
Kingbo Solvangsalle 4, 8300 Odder Telefonnummer: 61 30 31 28. Officiel e-mail adresse: info@kingbo.dk Officiel web-adresse: www.kingbo.dk “Kingbo” anvendes i det følgende både om den fysiske eller juridiske person, som ved ordrebekræftelse accepterer købers bestilling og sælger de bestilte varer, og om den hjemmeside hvorfra varer præsenteres og bestilles. Aftaler på vores website kan indgås på følgende sprog:
Dansk
Bestilling udenfor EU: kingbo.dk opkræver ikke moms for varer, der sendes udenfor EU. Derfor kan der påkræves afgifter og told alt efter de lokale regler i de enkelte lande. Det er de lokale myndigheder, der opkræver disse afgifter. Ikke kingbo.dk (Dog opkræves toldgebyret når Kingbo sender pakker til Norge.) Vi kan desværre ikke garantere dig, at der medfølger dansk manual til alle vores varer. I det omfang der findes en brugsanvisning på dansk, sender vi selvfølgelig den med.
Bestilling
Du kan bestille varer fra kingbo.dk på følgende måder: – via websitet – via email – via telefonisk bestilling. herunder også EAN nummer bestillinger. Vi sælger både til private og til virksomheder. Ønsker du elektronisk faktura tilsendt, skal du oplyse dit EAN-nummer sammen med din adresse ved bestillingen. Alle priser på websitet er inklusive dansk moms. Alle priser på websitet er inklusive alle afgifter, told mm. Priserne er dagspriser.
Betaling
Du kan hos Kingbo betale med: Dankort – Visa – Master card eller bankoverførelse, EAN-Betaling eller via Viabill afdragsordning. Betalingen hæves aldrig før at varerne sendes fra Kingbo. Betaler du med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalings oversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af PIN-koden. Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun Nets, der kan læse dem. Hverken kingbo.dk eller andre har mulighed for at læse dataene. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra kingbo.dk.
Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. I vores internet-butik kan du betale med følgende betalings midler: Dankort / Kreditkort (Visa, Master Card)
Betaling med kort er gebyrfrit. Betaling via Netbank. EAN-fakturering for virksomheder, og offentlige institutioner. (Blot skrive alle EAN-fakturerings oplysninger i kommentar boksen på sidste side ved bestilling.) Du er også velkommen til at ringe på 61303128.
ViaBill – Rente- og gebyrfrit for køb indtil 2000 kr. For køb over 2000 kr og op til 20.000 kan du læse mere information om viabill ordningen ved at trykke her. Læs mere på ViaBill egen hjemmeside her www.viabill.com/terms. (obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen)
Hvis din bopæl er i Danmark kan du foretage en bankoverførsel til os via følgende konto: Bank: Jyskebank Reg. nr. 5072 Kontonr. 0001228075.
Specielt vedrørende handler med Norge.
Kingbo er med i VOEC ordningen, det betyder du betale moms på varen i købs øjeblikket, denne moms betaler Kingbo tilbage til den Norske stat 1 gang om måneden.
Fragten vi opkræver i butikken er som fra 124 kr (med norsk moms) og op efter. Små husnummer kan sendes for 124 kr i fragt, store paraplyer, kan sendes som pakke til 287 kr (med norsk moms) i fragt. Bestiller du en stor paraply m.fl. udgør fragten ca. kr.: 287,00. I de 287 kr er der indregnet toldgebyr. Så kunden vil ikke blive opkrævet toldgebyret når pakken ankommer. Tolden til kommer hvis du køber varer for over kr.: 350,00 Info om fragten til Norge vedrørende køb af fx 1 stk paraply, vil du af det norske toldvæsen blive opkrævet mva og utleggsprovisjon. Når varen blir tatt inn til Norge, må kunden betale norsk mva. Toldmyndighederne legger ut for mva for vi tar varen inn til landet, og fakturerer kunden for dette i etterkant.
Levering.
Vejledende leverings dage. Vælger du levering med GLS kan du forvente levering fra dag til dag (mandag til fredag), hvis du placerer din ordre inden kl. 12:00. Både GLS og Post Nord leverer pakker fra Kingbo om lørdagen til de posthuse og pakkeshops som har åbent om lørdagen.
Vi tilbyder desuden GLS Express levering for Erhverv inden Kl. 10 eller 12 næste hverdag. Express levering er dyre end normal levering. GLS levering inden kl 12:00 koster 95 kr, levering inden kl. 10 koster 149 kr. (Express levering tilbydes ikke til øer uden fast bro)
Levering med Post Nord er som regel inden for 1 til 3 hverdage, dette kan dog svinge en del med Post Nord. Levering med Bring tager normalt 2 til 3 dage til pakkeshop. Forsendelse forgår med GLS og Post Nord og Bring leverer pakker indtil 20 kg, herefter er det udelukkende Post Nord der tager pakker op til 31,5 kg.
Vores fragt priser er henholdsvis fra kr. 49 for levering til din bopæl (levering med omdeling). Den anden fragt mulighed er levering uden omdeling som koster fra kr. 35 så bliver din pakke bragt til den nærmeste GLS pakkeshop, Posthus eller udleveringsted du vælger på sidste side ved din bestilling, der skal du selv afhenter den inden for 14 dage, ellers returneres pakken tilbage til Kingbo.
Udgifter til returnering samt genfremsendelse pålægges kunden, såfremt varen ønskes leveret. Vi sender varer afsted til hele Europa og Norge, systemet udregner selv fragten. Det sker at fragten bliver dyrere, hvis dette skulle ske vil vi kontakte dig pr. mail. Du bør regne med følgende priser for levering til EU samt Norge. Små pakker koster ca. 99 kr (alt efter vægt). Mellem store pakker med fx 1 stk husnummer koster 99 kr i levering, 2 husnumre i samme kasse koster told, + fragten udgøre 99 kr. Store pakker fx køb af paraplyer koster mellem 229 kr i fragt.
Vejledende leveringstid, GLS yder som regel dag til dag levering, hvis du bestiller inden kl. 12:00. Post nord yder som regel dag til dags levering hvis det ikke er i Nordsjælland eller Københavns området samt øerne.
Shoppen er fortrinsvis beregnet på danske kunder, men vi sælger også til hele EU og USA. Forsendelse forgår primært med GLS og Post Nord, dog leveres pakker over 31,5 kg med danske fragtmænd, varer til udlandet sendes som udgangspunkt billigst muligt, hvis der ønskes hurtigere/dyrere levering kan dette aftales, skriv det blot i en mail til os.
Ved køb af flere fuglebade i samme ordre, skal man være opmærksom på at vi kan kontakt dig efterfølgende. Ved køb af 2 fuglebade med sokkel skal de sendes i 4 forskellige pakker. Derfor kan fragten udgiften stige, men vi kontakter dig hurtigt hvis dette kommer på tale.
Lagerførte varer bestilt inden kl. 12:00, afsendes under normale omstændigheder samme dag, bestillinger efter kl. 12:00 sendes normalt senest den førstkommende hverdag efter betaling er modtaget. Varer der ikke er på lager, afsendes hurtigst muligt efter de er kommet hjem, såfremt betalingen er modtaget.
Pakker der er sendt med afhentning på til en GLS pakkeshop eller et Post Nord´s afhentnings sted, skal hos GLS pakkeshop afhentes inden 7 dage, hos Post Nord´s er afhentnings frist (14 dage), hvis ikke varen afhentes inden 7 dage hos GLS eller 14 dage hos Post Nord, returnerer Post Nord´s automatisk varerne til os, og man er derfor nød til at betale porto igen. Ved ikke afhentet varer refunderes den først opkrævede fragt ikke. Leveringstid: Angivet ved de enkelte produkter på hjemmesiden. Bemærk at dette ændrer sig hele tiden, så hvis du er i tvivl, så kan du skrive en e-mail til info@kingbo.dk eller ringe til os på tlf. +45 61 30 31 28. Ved modtagelsen af din bestilling bør du med det samme, efterse produktet, og kontrollere det er uden transportskade af nogen art. Du skal reklamere over en evt. transportskade inden for kort tid (1 uge). Ved ikke synlig beskadigelse skal reklamation ske til os inden for 2 til 3 dage, da GLS og Post Nord´s frist er inden 7 dage fra modtagelsen, søn- og helligdage ikke medregnet. Sørg for vi får din reklamation så hurtigt som muligt, så vi kan nå at anmelde din transportskade inden fristen udløber. Fragten som webshoppen udregner er vejledende, ved særlige ordre vil du blive kontaktet hvis vi ikke kan leverer varen/varerne til den forudbetalte pris.
Returret:. Hvis du fortryder dit køb skal du starte med at sende os en mail, hvor du meddeler os at du vil fortryde dit køb, husk at oplyse dit ordre nummer. Så svarer vi hurtigt tilbage. Med information om hvordan du skal returnerer varen. Når du modtager den mail har du max 14 dage før varen skal være fremme på vores retur adresse.
Du har 14 dages fuld returret. Husk blot at gemme den originale emballage, hvis varen leveres i en.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Vi refunderer ikke åbnede varer, samt porto udgifter til tilbage sendelsen refunderes ikke.
Ved “nægtet modtagelse” eller uafhentede pakker sendt med Post Nord eller GLS er vi desværre nød til at opkræve retur fragt pris på 50 kr, da det er hvad Post Nord og GLS opkræver os efterfølgende ved en nægtet modtagelse forsendelse. Du skal sende pakken retur til firma adressen, pakker sendt retur til posthus, pakkeboks eller pakkeshop pålægges gebyr på 40 Kr. Du fik ikke hentet din pakke? Har du valgt levering med eller uden omdeling med GLS (skal hentes inden for 7 dage) eller Post Nord (skal hentes inden for 14 dage hos Post Nord.) Hvis ikke den bliver afhentet i den periode, sendes den automatisk retur til os.
Fortrydelsesret:
Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret) Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du; a) har modtaget din vare b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen skal gives ved mail til info@kingbo.dk I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Meddeler kunden Kingbo, at kunden har fortrudt sit køb inden 14 dage efter levering, tilbagebetaler Kingbo det modtagne beløb. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Varer der returneres ufranko eller på efterkrav, nægtes modtagelse. Du bør sende varen forsvarligt emballeret – sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker at få tilbage ført købesummen.
Send venligst en mail til os inden du sender en varer retur til os. Fortæl i mailen hvilken vare/varer du gerne vil returnere, dette fordi vi har forskellige retur adresser.
Du skal bare returnere varen til os senest 14 dage efter du har modtaget den. Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Originalemballagen skal være intakt. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. I nogle tilfælde udgør original emballage en væsentlig værdi for varen, og manglende original emballage kan betyde at varen ikke kan returneres i væsentlig samme stand og mængde, varen skal derfor leveres tilbage i væsentlig samme stand og mængde som modtaget. Dog kan der være tilfælde hvor værdiforringelse er så væsentlig, at kravet om fortrydelse bortfalder. Husk derfor altid at gemme emballagen indtil du ved om du vil beholde varen eller ej. Husk først at sende en mail til os, så få du den korrekte retur adresse oplyst. Vores adresse er flg. adresse: Kingbo – Solvangsalle 4, 8300 Odder. Køb kan også fortrydes ved at nægte modtagelse af forsendelsen.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Levering af andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk til forbrugerens hjem, bopæl eller arbejdsplads af en Kingbo.dk Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, såsom div. hudpleje produkter, sæber, shampoo o. lign.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købesummen retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købssummen retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Tilbagebetaling af købssummen
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købssummen. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale, samt varen er returneret til os.
Paraplyer med tryk Ved afgivelse af ordre på paraplyer med tryk, fremsender Kingbo.dk en ordrebekræftelse. Ordrebekræftelsen indeholder oplysninger om valg af paraply, placering af tryk, valg af trykfarve(r) og logo/tegning samt pris. Ordrebekræftelsen sendes til godkendelse og underskrift hos kunden, der med underskriften bekræfter at logo/tegning er korrekt samt farvevalget er korrekt angivet. Efter godkendelse og underskrift er kunden forpligtet til at modtage leverancen samt betale for det leverede. Der kan i enkelte tilfælde kræves en forudbetaling, der dog maksimalt er 25% af den samlede fakturasum.
Reklamation
Kingbo yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret efter at varen er modtaget. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Fakturaen (eller kopi heraf) skal fremvises til Kingbo i forbindelse med anvendelse af reklamationen, varen skal sendes til Kingbo – Ballevej 15, 8300 Odder. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter skal, efter køber har eller burde have opdaget manglen ske til Kingbo inden rimelig tid, ellers mister køber sin ret til at påberåbe sig manglen. Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel.
Rabat Bemærk hvis du køber flere produkter og dermed opnår en form for rabat, så bortfalder denne rabat hvis du vælger at returnere nogle af produkterne efterfølgende.
Mails fra Kingbo Bemærk hvis du anvender en mail konto hos Hotmail, så vil vores mails tit fejlagtigt lande i din spamfolder. Hotmail er blevet helt urimeligt stringente med, hvad de mener er spam, og hvad der ikke. Der er intet vi kan gøre ved det problem, andet end at opfordre vores kunder til, at tjekke denne mail folder. Vi anvender al den sikkerhed vi er i stand til for, at du som kunde opnår den mest sikre handel.
Sikkerhed:
Du har altid mulighed for at få at vide, hvilke oplysninger vi opbevarer om dig. Du skal blot sende en mail til os og oplyse dit navn og din adresse. Du vil indenfor 10 dage modtage en mail om hvilke informationer vi opbevarer om dig. Ønsker du vi sletter disse oplysninger skal det fremgå tydeligt af din mail.
Behandling af personoplysninger om kunder Kingbo.dk indsamler og behandler oplysninger om dig, når du bliver kunde, og i løbet af kundeforholdet, i henhold til gældende regler om databeskyttelse. Behandling og indsamling af oplysninger, omfatter de oplysninger du selv indtaster i forbindelse med din afgivelse af ordren, indsamling, registrering, opbevaring, samt brug og videregivelse af personligt identificerbare oplysninger om dig.
Indsamling og behandling Vi indsamler og behandler de personoplysninger, der er nødvendige for at kunne levere de bestilte varer. Vi indsamler data direkte fra dig selv, når du bliver kunde hos os. Vi behandler forskellige typer af oplysninger om dig som kunde herunder: Navn, adresse, telefonnummer samt e-mailadresse
- Leverings adresse
- Oplysninger om betalinger, evt. restancer
- Eventuelle klagesager
Anvendelse og videregivelse af personoplysninger Vi anvender personoplysninger til bl.a. følgende formål:
- Administration og forsendelse af dine varer
- Administration i forbindelse med håndtering af efterlysning af bortkomne forsendelser
- Inddrivelse af restance efter inddrivelsesloven
- Udbetaling ved evt. fortrydelse
Vi videregiver kun dine personoplysninger til andre, såfremt vi er forpligtet hertil via lovgivning, eller i det omfang, vores samarbejdspartnere skal levere varer på vegne af os. Vi videregiver oplysninger til:
- Leverandører og samarbejdspartnere i forbindelse med opfyldelse af kontrakter, der berører kunderne hos os, herunder Post Nord, Dao, GLS o. Lign.
- Vi kan, hvor det er nødvendigt og i overensstemmelse med gældende lov, videregive person oplysninger til dets revisorer og andre eksterne rådgivere samt andre parter, der leverer produkter eller ydelser til os, som for eksempel leverandører af IT‐systemer,
- Kingbo indgår de nødvendige aftaler om beskyttelse af personoplysninger med
- Desuden kan personoplysninger videregives og overføres i forbindelse med anmodninger fra politimyndigheder, eller hvor videregivelse er nødvendig for at overholde en retlig forpligtelse.
Opbevaring af personoplysninger Dine personoplysninger opbevares kun så længe, det er nødvendigt af hensyn til at opfylde vores leverance over for dig som kunde og/eller for opfyldelse af relevant lovgivning, herunder særligt bogføringslovens regler om opbevaring af bogføringsmateriale i 5 år. Opdatering af personoplysninger Vi bestræber os på at sørge for, at alle personoplysninger er korrekte og opdaterede. Hvis du informerer os om, eller vi i øvrigt bliver opmærksomme på fejl i dine personoplysninger, vil vi søge at få dem berigtiget, slettet eller rettet omgående. Dine rettigheder som registreret Du har efter databeskyttelsesforordningen følgende rettigheder i relation til vores behandling af dine personoplysninger:
- Ret til indsigt i de oplysninger, der behandles om dig selv
- Ret til at få urigtige oplysninger om dig selv rettet
- I særlige tilfælde ret til at få slettet oplysninger om dig selv, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer
- I visse tilfælde ret til at få behandling af dine personoplysninger begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen, må vi fremover kun behandle oplysningerne bortset fra opbevaring med dit samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende, forsvares eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser
- Ret til at gøre indsigelse mod, at du undergives afgørelse, der har retsvirkninger for eller i øvrigt berører dig selv i væsentlig grad, og som alene er truffet på grundlag af elektronisk behandling
- Ret til dataportabilitet. Du kan få tilsendt de personoplysninger, du selv har oplyst til os i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format
- Ret til at tilbagekalde et samtykke. Tilbagekaldelse af et samtykke har først virkning fra det tidspunkt, det tilbagekaldes
- Ret til at klage til Datatilsynet over behandlingen af personoplysninger om dig selv. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på www.datatilsynet.dk
Kontakt oplysninger Hvis du har spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, eller ønsker at gøre indsigelse, kan du kontakte os; info@kingbo.dk og anføre ”Persondata” i emnefeltet.
Logstatistik
På www.kingbo.dk benytter vi logstatistik, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades m.m. På www.kingbo.dk anvender logstatistik vi med det formål at optimere websitet og skabe øget brugervenlighed. For at du kan indgå en aftale med os via websitet, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:
Webstatistik
På www.kingbo.dk benytter vi webstatistik, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades m.m. På www.kingbo.dk anvender vi webstatistik med det formål at optimere websitet og skabe øget brugervenlighed.
Værneting og lovvalg
Erhvervssalg: Tvister mellem kingbo.dk og køber afgøres ved retten i den retskreds, hvor sælger bor eller ved det værneting, som kingbo.dk bestemmer. Dansk ret finder anvendelse. Forbrugersalg: Her finder reglerne i retsplejeloven om forbrugerværneting anvendelse. Sælger er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes køber handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for Kingbos kontrol, fx krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende. Er du interesseret i sikker e-handel, bør du se følgende links: På www.nets.eu kan du se, hvordan en SSL-betaling gennemføres.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (link)
Vi betaler transaktionsgebyr til Nets.
Standardfortrydelsesformular
Til:
Kingbo.dk
Solvangsalle 4
8300 Odder
info@kingbo.dk
Jeg ønsker herved at benytte mig af min fortrydelsesret, i forbindelse med mit køb; Jeres ordrenummer:________. Fortrydelsesretten ønskes anvendt på varer:
Varerne er bestilt den ____. ____. ________ og modtaget hos os den ____.____.________.
Returneres af
Navn
Adresse
Postnr. By
Email:
Jeg er bekendt med, at jeg mister min fortrydelsesret, hvis jeg har brudt forseglingen på forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, såsom div. hudplejeprodukter, sæber, shampoo o. lign.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter Kingbo.dk den som brugt, hvilket betyder, at jeg ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købesummen retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Ved nægtet modtagelse af varen er jeg indforstået med jeg skal betale fragten frem til mig + 50 kr i fragt tilbage til Kingbo. Du skal sende pakken retur til firma adressen, pakker sendt retur til posthus, pakkeboks eller pakkeshop pålægges gebyr på 40 Kr.
________________________________________________
Underskrift